Zaujměte zájemce a pozvěte je na prohlídku vaší nemovitosti prostřednictvím skvěle napsaného inzerátu.
Jaký by měl inzerát být?
Inzerát by měl především:
- vyzdvihnout jedinečnost nemovitosti
- upoutat pozornost
- pozvat zájemce na prohlídku
Jak napsat inzerát – popis nemovitosti
Představte si, že jste průvodcem své nemovitosti a textem proveďte zájemce kontinuálně celou nemovitostí.
Struktura inzerátu:
- shrnutí nejdůležitějších výhod nemovitosti
- kontinuální popis nemovitosti – vnitřní
- vnější popis nemovitosti – budova, zahrada apod.
- okolí, infrastruktura apod.
Upozorněte na zajímavosti
V čem je vaše nemovitost jedinečná? Malá nápověda:
- výhled
- umístění
- architektura
- historie
- významné osobnosti
Co do inzerátu neuvádět?
Jsou také údaje, které je do inzerátu zbytečné uvádět. Jedná se především o údaje, které jako povinné zadáváte při vkládání inzerátu a které jsou na inzertních portálech zobrazovány v souhrnných tabulkách.
Jedná se především o opakování:
- dispozice
- vlastnictví
- ceny
- kontaktních údajů
Výrazy, kterým je třeba se vyvarovat
Kromě údajů týkajících se nemovitosti mají inzertní portály svá pravidla, kde vymezují výrazy, spojení či jiný obsah, který na svém webu striktně zakazují a za jejich porušení vás čeká pokuta.
Jedná se především o použití:
- vulgárních výrazů
- odkazů na webová stránky
- zvolacích výrazů a výzev k akci
- vykřičníků, CapsLocku apod.
Pokud váháte a nevíte, jak napsat perfektní inzerát, co na nemovitosti vyzdvihnout a čemu se vyvarovat, obraťte se na profesionály. Jedná se o cenově dostupnou a příjemnou službu, která vám zaručí úspěšný první krok vedoucí k rychlému prodeji vaší nemovitosti.Tvorba profi inzerátu zde.